27 жовт. 2012 р.

Диспропорційна роль світських жидів у порнографії.

Jewish America
В своїй книзі 1992р. "Ох Канадо! Ох Квебек! Реквієм по розділеній країні", Мордекай Річлер пише про анти-Єврейську ненависть у Квебеку: покійна Еббі Лайонел Грукс, свята покрова захисників суверенітету, показана як прихильниця Муссоліні, котра написала у 1954 р., що Євреї мають "природну пристрасть до грошей" і можуть бути знайдені позаду усякого бізнесу, всіх тіньових підприємств, всіх порнографічних процесів.

Провідні сучасні Єврейські порнографи включають: Рон Браверман, Джон Боун, Веслі Емерсон, Пол Фишбейн, Герберт Фейнберг AKA Міккі Фін, Ханк Вейнштейн, Ленні Фрідландер, Боббі Холландер, Рубін Готтесман, Фред Хірш і його діти Стів і Марсі, Пол "Норман" Апштейн, Стів Оренштейн, Джек Річмонд (головний адміністратор Legend), Теодор Ротштейн, Рубен і Девід Штерман, Рон Салліван, Джером Таннер, Арман Вестон, Сем і Мітч Вестон (Спінеллі).

До єврейства належать більшість провідних чоловічих виконавців 1970-х і 80-х. Єврейські жеребці включають Бак Адамс, Боббі Астир (Боббі Чарльз), Р. Болла (Роберт Керман), Джеррі Батлер (Пол Сайдерман), Сеймор Батс (Адам Глассер), Роджер Кейн (Ал Левітскі), Девід Кристофер (Берні Коен), Стив Дрейк, Джессі Істерн, Джеймі Джилліс (Джеймі Герман), Рон Джеремі (Hyatt), Майкл Найт, Вільям Марголд, Ашлі Мур (Стів Такер), Девід Морріс, Джордж Пейн, Ед Пауерс (Марк Арнольд АКА Марк Крінскі), Гаррі Рімз (Герберт Стрейкер), Дейв Рубі, Гершель Сейведж (Харві Коуен), Картер Стівенс (Мел Warub), Марк Стівенс, Пол Томас (Філ Тобіас), Марк Волліс (Марк Голдберг), Ренді Вест (Енді Aбрамс) та Джек Ранглер.
Єврейський актор пише Льюку: "Чому більшість чоловіків, що роблять порно, Євреї? ЄВРЕЙСЬКІ МАТЕРІ!"

Єврейських чоловіків привчають поважати жінок і допомагати їм (дуже взаємозалежне)... Вони також  неагресивні до більшості жінок. Очевидно, Рон Джеремі не зовсім такий як Майк Тайсон... Ви зазвичай бачите, що справжні мужики (фізично дужі) в індустрії НЕ є Єврейськими (це стосується продюсерів, директорів, знайомих, агентів і т.д.). Єврейські хлопці - більш м'які.

Єврейські акторки включають Авалон, Дженні Бакстер (Дженні Векслер), Грудата Красуня Busty Belle (Трейсі Праеджер), Челсі Блейк, Тиффені Блейк, Bunny Bleu (Кім Уорнер), J.R. Carrington, Лі Керролл (Леслі Барріс), Blair Castle/Brooke Fields (Еллісон Шандібел), Courtney/Natasha/Eden (Наташа Зімерман), Дафні (Дафні Френкс), Барбара Дейр (Стейсі Мітнік), April Diamond, Джіна Файн, Алексіс Голд, Террі Хол, Heather Hart, Ніна Хартлі (Hartman), C.J. Laing (Венді Міллер), Френкі Лі (Сінтія Хоуп Джеллер), Глорія Леонард, Трейсі Лордс (Нора Луїза Казма), Амбер Лінн, Тоніша Мілз, Мелісса Моне, Сьюзен Неро, Скарлетт О. (Кетрін Голдберг), Tawny Pearl (Сьюзен Перлман), Ніна Прета, Трейсі Прінс, Raylene, Джаней Роббінс (Робін Ліберман), Міла Шегол, Олександра Сілк, Сьюзен Слоан, Енні Спрінкл (Еллен Стейнберг), Карен Саммер (Dana Alper), Сінди Вест, Zara Whites (Емі Куіман) та Ona Zee (Ona Simms)

Якщо Тора [П'ятикнижжя] наказує Євреям "бути царством священників і святою нацією," і юдаїзм суворо протистоїть порнографії, чому Євреї домінують у порно?

Головна відповідь проста. Євреї в порно, як і більшість Євреїв в науці, ЗМІ і індустрії розваг, належать до Єврейства тільки номінально. Вони трохи приймають участь в житті Єврейства, рідко належать до синагоги і ігнорують Тору. Не вкорінившись в їх власній традиції чи в традиції християнської більшості, вони живуть в спільноті бунтівників.

Чому порно притягує так багато "не-Єврейських" Євреїв?

Привчені до ненависті від суспільства, Євреї робитимуть його брудну роботу - як позики під відсотки в Середньовіччі, чи порно сьогодні - щоб робить гроші. Переслідувані тисячоліттями в різних суспільствах, багато Євреїв розвинули відданість власному виживанню як найвищій цінності і мало переймалися виживанням суспільства, яке їх переслідувало.

Оскільки Євреї часто зневажають культуру більшості, і не зважають бути традиційними в більшості власних цінностей і обрядів, Євреї здаються відкритими для нових шляхів зайнятися комерцією. Не вгвинчені у статус-кво, котрий зазвичай ненавидить їх, Євреї часто передують у застосуванні нових технологій, таких, як друкарські верстати, радіо, ТБ, кабельного телебачення, відеотехніки і комп'ютерів. І найбільш популярним застосуванням нової технології для тисячоліття була порнографія.

Через акцент Іудаїзма на освіті і словесній майстерності, Євреї домінують в науках, естраді і ЗМІ взагалі.

Належність до "Обраних" надає самовпевненості, і це необхідно для успіху в індустрії як порнографія, котра зневажається суспільством. Чоловікам виконавцям особливо потрібна впевненість, щоб діяти перед камерою.

Порноавтор Сеймор Баттс пояснює велику кількість Євреїв в порно жадобою прибутків. "Євреї тяжіють до грошей".

Ми кмітливі люди, котрих переслідували крізь всі часи. Слабкі з нас відсіювалися. Вольові Євреї вижили...від Єгипту до Германії.

Негри, наприклад, атлетично чудові (більше м'язового волокна на квадратний дюйм плоті) бо вони були так селекціоновані. Ми винищили слабких. Ті що вижили були великі, швидкі, найсильніші, бійці, котрі могли працювати найбільше, з найбільшими членами... Євреї та сама річ. Ми організована мережа, єдина річ, яку чорні не можуть. Вони все ще вбивають одне одного. Ми підтримуєм один одного. Найгірше, що ми можем зробить, це судитися один з одним.

"Якщо чотири людини змагаються за роботу, і три з них - гоїм [неєвреї], то Єврей, все одно, отримає цю роботу. Я так працюю. Якщо я маю трьох акторів на роль, і один з них Єврей, і вони в одному діапазоні... Судіть мене."

В своїй книзі 2000р. "Bookleggers and Smuthounds: Торгівля Еротикою 1920-1940," англійський професор Джей Герцман пише про непропорційний вплив Євреїв у торгівлі книжками про секс: "Ця невтримна настирливість, помічена як характерна риса особливо Єврейських торгівців, і етнічних посередницьких меншин взагалі, допомогла заслужити статус покидьків для ділків книжковою еротикою. Тут, стовідсотковий мораліст впевнений, була тісно пов'язана група співробітників, віддано націлена на матеріальний успіх, очевидно самостійна меншина, яка переслідувала свої власні "безбожні, неамериканські" цілі з дивною і чужинською потугою. Якщо додати до недостойної природи бізнесу, засвідченої звинуваченнями авторитетних особистостей і поліційними акціями проти "промоутерів", як поштові інспектори назвали їх, особливістю дистріб'ютера еротики стала клановість - працевлаштування "собі подібних", і обосібленість - з їх власною, етнічною, відданістю, - це стало усталеним.
Це був свого роду паразит, з яким, при нагоді, свербілося мати справу, проте довіряти обережно, особливо тому що ділок був таким вдалим у своїй справі. (pg. 41)

Євреї в порнобізнесі не ведуть себе по-Єврейському. Вони діють всупереч всьому Єврейському - Торі, Ізраїлю, Богу, синагозі і всьому, що Єврейська традиція вважає священним.

Але щоб бути Євреєм, досить народитися від Єврейської матері, так як ви автоматично стаєте Американцем, якщо народились від Американських батьків. Єврей може ненавидіти Іудаїзм і Ізраїль, Мойсея і Тору, і все ще бути Євреєм. Його цінності не є Єврейськими, проте він все ще належить до народу Ізраїля. Щоб бути Християнином, в протилежність, потрібно прийняти Христа.

Це пояснює, як Євреї можуть жити не-Єврейським життям.

В той час, як небагато Євреїв є радикальними, багато радикалів (і порнографів) - Євреї. Пише неєврей Ernest van den Haag в своїй книзі Єврейська Містика, "Зі ста Євреїв, п'ятеро можуть бути радикалами, але з десяти радикалів  п'ять імовірно будуть Єврейськими".

Практично всі зміни світу походять від Євреїв - Християнство, світський гуманізм, Марксизм, Соціалізм і Комунізм, фемінізм, робітничий рух. Це частина причини, чому Євреїв ненавидять. Світ не хоче бути зміненим.

Закорінені в порожнечі, радикальні Євреї часто намагаються так само позбавити свого коріння інших, руйнуючи їх релігійні, національні, суспільні традиції. Такі Євреї продовжують ненависть до хибних богів, але не пропонують нічого на заміну зневажаним прихильностям.

Єврейське домінування в порно, банківській справі, розвагах, ЗМІ і науках не призводить до дискрімінації проти неєвреїв - більшість радикальних Євреїв одружуються з неєвреями. Проте це не створює втішного зображення Євреїв, оскільки серед них багато самокритики. Скоріше найважливішим результатом домінування неєврейських Євреїв в цих сферах є їхня війна з традиційними цінностями. Порно - лише один прояв цього повстання проти стандартів, проти дисціплінованого життя послухом Торі, яка вказує Єврею жити Іудаїзмом.

"Я ще не зустрічала Єврейського хлопця, який не був би стурбованим кроликом", каже Ніна Хартлі. Культурно це нормально для Євреїв грати, а для WASP-ів це складно. Багато WASP-ів чоловіків почувають себе як дурні, граючи роль. Мати публічний секс, відкриваючи себе багатьом, загрожує невдачею. Це добре для Євреїв, щоб бути акторами, і багато з них грають на публіку. Вони не хвилюються про можливість виглядати йолопами. Також відсутній комплекс вини щодо сексу, що притаманно Єврейським чоловікам взагалі. Плюс в них є можливість зайнятися сексом з цими гарними білявками... Де ще ви доб'єтеся згоди шикс [неєврейських жінок] влягтися в постіль? (Shmate)

Кількість Єврейських жеребців - "один з найбільших жартів Бога", говорить R. Bolla, дозволивший колись Джімі Джілісу залишитись в своїй Нью-Йоркській квартирі на кілька тижнів, якщо той пообіцяє "ніколи не приносить в дім бекон."

"Секс не найбільший гріх в Іудаїзмі", помічає Болла. "Я сподіваюсь, що порно - найбільш нечестива річ, яку я робив. Якщо ми зібрались зійти з нашого шляху покидьків, це - гріх. Коли я роблю порно, я ображаю Шекспіра більше ніж Бога."

Десять Єврейських порнозірок, інтерв'юованих Деном Шокетом на початку 80-х, наполягали, що вони обстоювали деякі Єврейські цінності. Вони прагнули гідного відношення до інших і вимагали такого ж відношення до себе.

"Якщо я сиджу у вигрібній ямі", говорить Боббі Астір, "я можу бути добрим і в ній. Коли я вперше потрапив в бізнес, я відчував, що найменше, що я можу зробити, хоч би відірвати наркоманів від наркоти, і допомогти, де я міг. Я думав, що роблю щось не так, і принаймні поки я це роблю, я можу зробити щось добре. Вибіркова мораль."

Гершель Сейведж пригадує, як він привів дівчину на співбесіду до порно-директора. "Цей хлопець подивився на дівчину і сказав, 'зніми верх.' Вона зробила. Він поклав долоні і сказав, 'Твої цицьки занадто малі. Ти мені не підходиш.'


Я розізлився. Я сказав 'Не так слід розмовляти з людьми. Якщо тобі не подобається, як вона виглядає, просто скажи що не можеш взяти її прямо зараз.'

Ми були в його підвалі і він стояв за баром. Раптом він тягне руку за бар, ніби збирається дістати зброю. Я продовжую говорить йому, як поводитись з людьми. Я знаю, я втратив роботу, але не міг дозволити йому просто так піти. Дівчина була ошелешена.

Якби продюсер сказав, що мій член надто малий, я б пожартував про це. Я знаю свою вартість. Мужик мене не образить. Але та дівчина була беззахисною.

Як і багато порнографів, Річард Пачеко відмовляється використовувати слово "порнографія".

Робота в дорослих фільмах найбільш праведна річ, яку я робив. Я роблю неймовірні зусиля, щоб ставитися до людей чесно, революційна концепція в цьому бізнесі, який є жорстким в сенсі експлуатації. Те що ми довірили порно фільми любителям, злочинцям і наркоманам є абсурдним. Мій внесок в індустрію полягає в тому, щоб припинити продукувати лайно і почати робити речі, які піднімають людський дух.

Кожен з десяти Євреїв, не враховуючи Марка Стівенса, наполягали, що вони були справжніми акторами, кому так трапилось зніматись в Х-фільмах.

"Я почуваюся більш винним, даючи це інтерв'ю, ніж будучи порнозіркою," каже Болла Дену Шокету. "Я боюсь це очорнить Євреїв".

"Чоловіки в цьому бізнесі не так низько, як жінки... Для жінки це іноді - остання можливість. Я відчуваю це. Для чоловіків це помста своїм батькам."

"У всі часи кожен встановлений порядок в якийсь момент затискав та/чи винищував Євреїв," пише Ден Шокет. "Це дало Євреям заяложену оцінку встановленому режиму. Всі інтерв'юовані Х-актори вихвалялись своїм задоволенням бути анархічними, сексуальними мухами-сліпнями для пуританських тварюк.

"Мені подобається ідея пошукати брод," каже Болла. "Я жбурляю камінець в озерце самозадоволеності. Я люблю подвійність. Я йду в синагогу, я відвідую Ізраїль, коли можу; Я роблю порнофільми; Я роблю традиційні фільми; Я стоятиму за певні ідеали, я дам моє життя за справу, заради якої варто померти. Ці протиріччя відкидають людей."

Боббі Астір пам'ятає як довелось "втікати або битися в середній школі тому що він був Євреєм. Можливо добре, що частина моєї порнокар'єри це 'іди в жопу' тим людям. Це також 'іди в жопу' дядечкам в рожевих оправах, котрі чіплялись до мене, коли я дитиною хотів стати музикантом."

"За п'ять років, як я отримав мою першу роль у фільмі для дорослих," каже Річард Пачеко, "я з'явився на прослуховування для фільма X-rate з патлами до сідниць, примірником Сексуальної Революції Вільгельма Рейха під пахвою і волаючий про роботу, любов і секс, три принципа Рейха. Ці речі повинні бути в балансі, або ваше життя піде к бісу." Пачеко не отримав роботу.

"П'ять років згодом я прослуховувався для іншого фільму Х-категорії. В той самий день я також проходив співбесіду в Семінарії Єврейського Союзу, щоб виконати равіністичну роботу. Я зробив вибір, що я міг би бути в якості такого раввина, якби довелось ним стати, який би знімався в секс фільмах як частині його равіністичної практики.

Переконана комуністка і порнозірка Ніна Хартлі хоче, щоб кожен мав своє - секс і засоби виробництва.. Вона ідеологічно походить від Марксистського Єврейського філософа Герберта Маркюза, який напророкував, що соціалістична утопія звільнить індивідуалів для отримання сексуального задоволення. Ніна походить буквально від лінії радикальних Євреїв. Її дід (професор фізики) і її батько (диктор радіо) належать до Комуністичної партії. В її домі відзначається Ханука, Різдво, єврейська і християнська Пасхи скоріше як вихідні, ніж свята.

Як більшість Євреїв в порно, Хартлі не отримала ніякої формальної релігійної настанови. Один з її братів і одна її сестра, лікар, прийшли в Ортодоксальний Іудаїзм в дорослому віці і майже не підтримують відносин з Ніною, паршивою вівцею у сім'ї. В середині 80-х, батьки Ніни стали Будистськими священниками Дзен.

"Коли мої батьки побачили мій виступ на шоу Філа Донахью," каже Хартлі, "вони були приголомшені і засмучені. Тепер вони краще це сприймають. Вони знають, що я щаслива і здорова і все та ж сама людина, яку вони знають.

Один брат думає, що моя робота - дурня. Не турбує його взагалі. Мій найстарший брат ледве примушує себе привітатися. Дуже засмучений тим, що я роблю. Він - "наново народжений" Ортодоксальний Єврей, так що ми не балакаєм. Навіть до того, як він дізнався, що я робила, ми не мали багато спільного, через його релігійну поведінку. Він найскладніший випадок, щоб розколоти.

Соціаліст Шелдон Ренз взяв інтерв'ю у Ніни для весняного випуску 1989р. радикального Нью-Йоркського журналу Shmate. "Я не розумію як в родині, де батьки мають Комуністичне минуле, можуть виховати дитину, котра виросте Ортодоксальним Євреєм," сказав Ренз, дитина виживших в Голокості. "Як це трапилось?"

Ніна: "Вони все ще задають собі це саме питання". Мій брат навернувся до цього, як будь-хто повертає до релігії в дорослому віці. Небезпека, страх, бажання товариства, повернення до коріння і ідентичності. Він почав цікавитися історією Єврейства і Єврейської культури. Він повільно вникав в більш релігійні аспекти цього, купуючи філактерії і все таке.

"Моя сім'я не розуміє ексгібіціонізм чи порнографію. Я є Єврейкою культурно, але не релігійно. Я взагалі менш покірна, ніж типова WASP жінка.

Я виростала в Берклі, який знаходиться під сильним впливом [світської] Єврейської культури. Це інтелектуальне місто. Багато, хто встановлював політичні порядки, є Євреями.

"Я пишаюся інтелектуальною історією моєї національної спадщини і її співчуттям до переслідуваних. Але я не Сіоністка. Політично я ліва. Я хочу, щоб кожен мав роботу, щоб кожен мав їжу, одяг, житло, медичне обслуговування і освіту. Утопія може бути комуністичною але тим часом ми маєм мати соціалізм. Я хочу, щоб кожен мав своє.

Я твердо вірю у спадок Євреїв як вчителів. Я дуже пишаюся тим фактом, що якби не Євреї, половина світу була б неписьменною. Я хотіла б дізнатися про Єврейську релігію як історію, але як атеїст, я не бачу причини сповідувати будь-яку релігію... тому що це - організовані забобони...опіат для мас.

Ізраїль не важливий в моїй ідентичності, але я думаю про це. Такий як зараз - маскування теократії як демократії - я не думаю, що він має право на існування.

Те що Ізраїль заперечує основні громадянські права палестинців на окупованих теріторіях робить мене сердитою на Ізраїль. Якщо Ізраїль не очистить свої дії, це стане ще одним цвинтарем для Євреїв." (Shmate)

Чоловік Ніни Хартлі - Дейв, котрий працює як садівник, і 'жінка' Ніни - Боббі, росли як ліберальні Методисти (протестанти). "Їм подобається моя енергія, моя здатність бути інтелектуальною, що не легко вдається WASP жінкам, бо вони не привчені що це є цінним. Моя особиста воля, моя відмова обмежувать свободу і підкорятись іншим - Єврейська риса.

Коли я виростала, у нас було шестеро людей за обіднім столом. Ми вели дві чи три розмови одночасно. Там були діагональні розмови, розмова прямо-напроти, розмова з сусідом... Коли Дейв і Боббі росли, одна людина говорила за столом і спочатку закінчувала, перш ніж наступна починала... Це дуже здивувало мене, коли я дізналась.

"Коли Дейв потрапляє в Єврейську обстановку... він божеволіє, бо всі балакають з усіма одразу. Перебивання доводять його до сказу."

Хартлі зустріла Джулію Андерсон в O'Farrell у 1982р. і "втратила невинність" в першому фільмі, який Джульетта написала, поставила і продюсувала - Навчання Ніни. Ніна, схожа на Голді Хон, пішла далі в таких відео як Нічна Аманда 2, Шаровики, Ритуали Пристрасті, мейнстрімному фільмі, основаному на житті Джона Холмса - Бугі Найтс. Вона переважно з'являється в низькобюджетному хардкорі, ніж у вишуканій еротиці про двох, помічає Стів Брент. "Перегляд стрічки час від часу - більше акт політики підтримки, ніж чуттєве переживання.

Білл Марголд оцінює Хартлі як найпопулярнішу персону у порно. Вона відноситься до своїх фанів з ввічливістю. "Я легалізую їхні бажання. На відміну від інших жінок в бізнесі, я не дивлюсь на фанів як хворих збоченців. Я ставлюся до них як до повноцінних людських істот.

"Ми прославляємо секс. Я кажу їм, "Хіба це не чудово?" Я бачила моїх фанів на багатьох етапах життя, від студенства до весілля і дітей."

http://www.nina.com/

Хартлі стала провідною порнозіркою після відходу Жінжер Линн у 1986р. Один з найвідоміших фільмів Ніни є Debbie Duz Dishes, продюсером і директором якого був WASP Деймон Хрістіан (Річард Олдріч). Вона грає сексуально невгамовну домогосподарку якій подобається секс з будь-ким кто позвонить у двері.

На відміну від Голівудських продюсерів, порнографи показують Єврейських жінок, які насолоджуються сексом, у повну протилежність від JAP стереотипу (Jewish American Princess).

Шелдон Ренз пише: "професор Стівен Мартін Коен (колишній редактор журнала Response), оглядач таких напрямків, як міжрасовий брак, також оглядає політичні об'єднання і переконання Єврейських виборців. Кілька років тому, він здивував порнопитанням Єврейських респондентів поряд з контрольною групою Афро-Американців і інших неєвреїв. Він виявив, що Американські Євреї були єдиною групою де більшість протистояла антипорнографічним законам.

"В той самий час, дехто з ким я мав дискусії, думали що це відбувалось через сильну ліберальну Єврейську прихильність до громадянських свобод. Спочатку я погодився, але потім помітив дещо дивне... Ті самі Євреї НЕ підтримували право нео-нацистів влаштовувати публічні демонстрації. Багато хто з ACLU (Американська Спілка Громадянських Свобод) підтримують це право, то як зробити висновок з результатів?

Пояснення, яке відповідає всім обставинам, полягає у тому, що більшість Американських Євреїв не думає про порнографію, як проблему, чи принаймні, як велику поблему. Ось де може розміститись цей крихітний твердий загін бравих Ортодоксальних інакодумців.
Після отримання вищої освіти по фотографії у Рочестерському Інституті Технологій, Мел Ворб почав роботу в 1965р. у найбільшій незалежній лабораторії обробки плівок в країні - MovieLab в Нью-Йорку, яка виробляла Американську жовту пресу, а також чорнуху для таких продюсерів, як Девід Фрідман. Це відкинуло хардкор.

Мел хотів керувати, але спочатку він потребував набути досвід. Так під ім'ям Картер Стівенс він зробив порнострічку The Collegiates з Гаррі Рімсом. Два роки згодом Картер керував Lickety Split, котрий був фільмом номер 6 у рейтингу Screw у 1974 році. Він зайняв місце серед 50 найкасовіших фільмів у 1974р. Один тиждень в Нью-Йорку це було найбільш касове кіно міста.

"Перед тим, як перейшов на доросле кіно, я обгорив це з матір'ю. Вона хотіла знати, чи не зашкодить це моїй кар'єрі. 'Якій кар'єрі?' спитав я."

Мої батьки мали ліберальні погляди. Моя мати мала звичай казати про секс, 'Коли це чудово - чудово, а коли це паршиво - не надто погано.'

"Джері Даміано походить з Католицького минулого, і його фільми одержимі провиною. Я Єврей. Ми не маєм такої проблеми. Ви не побачите одержимості провиною в моїй роботі або у інших Євреїв. Даміано і я мали захопливі обговорення по цій темі."

Молодший брат Мела практикує Ортодоксальний Іудаїзм. Маючи ступінь Майстра по філософії, Авраам видав дві загадкові книги з Єврейської теології.

Після переїзду з Нью-Йорка в Лос-Анжелес у 1980р., Боббі Холландер розробляв формат він'єткової зйомки на відео на початку 1980-х у такій серії як Дотик, Знаменитість на Розвороті (журнала) і Bubble Butts. Боббі відкрив Шону Грант і виступив по Державній Службі Радіомовлення відносно її самовбивства, заробляючи критику за свої непристойні заяви і коментарі. Холландер провів багато шалених кокаїнових вечоринок протягом 1980-х. Після кількох років життя "по-справжньому" він втратив здоров'я у 90-х. Залишившись з однією легенею, він продовжує палити.

"В індустрії багато [Єврейських] важковаговиків", каже Уеллі Вартон про крутих хлопців як Боббі, "котрі знають, що Єврейські хлопці мають ухильну репутацію. І вони знають, що люди [в порно]  не обов'язково відповідають на "я відсужу у тебе все до останніх штанів", тому що ці люди [власники порнобізнесу] можуть завжди оголосити про банкротство. Ви не можете вичавити кров з телепня, правильно? Так натомість вони роблять силовий рух. "Я переламаю твої йобані ноги, друже." Багато з них [Євреїв в порно] прикидаються Італійцями [представниками Мафії]. Вони використовують засмагу, золоті ланцюги, великі шийні платки, сталеве сіре волосся і відкриті сорочки.

"Наново народжені" порноєвреї, які бажають бути Італійцями включають Холландера, Ленні Фрідландера і Пола Нормана.

"Мафія - зручний образ, щоб за ним сховатися," пояснює Уоллі, "бо тоді ви можете мучити жінок... Це така робота. Справжні Італійці як Джон Стельяно не застосовують явище Мафії, як це роблять позери."

Які цінності об'єднують Еден, Александру Сілк, Мілу, Енні Спрінкл, C.J. Laing і J.R. Carrington? Гарненькі Єврейські дівчата, вони "люблять" бути трахнутими в зад.

Прообраз Єврейської королеви анала СіДжей Леін проложила слід, яким пізніше пішли Спрінкл і компанія. Багато фільмів Леін містять фістінг і бондаж і тому не дійшли до відео. СіДжей була згвалтована в Сексуальному Бажанні 1974 року, і Завоюванні Христини 1975р.

Мешканка Ньюпорт Біч і Єврейська мамаша Джей Ар Керрінгтон забезпечувала свою родину тим, що пхала все велике і товсте  у всі свої отвори.

Суперечлива у своїй роботі і дикому житті, вона часто полишала бізнес, щоб повернутись коли були потрібні гроші.

Один з найкращих результатів пластичної хірургії, пишногруда блондинка не стурбована відсмоктуванням немитого члену одразу після того, як він побував в її заду. "Кожна королева порно, чогось варта в просякнутих сексом 90-х, є анальною королевою," пише Джеремі Стоун. Напевно, у дорослому кіно є ваші акторки, але їх так мало і вони на задньому плані, так що вони не з'являються в достатній кількості відео, щоб задовольнити ненаситну жадобу споживача порно до трахання в зад, відсмоктуючих член лялечок, котрі не кажуть ні і дивляться прямо в камеру, коли ловлять рясні струмені ротом... Ніхто не уособлює такий образ більш повно ніж ДжейАр Керрінгтон... Вона невпинна трахальниця в зад, достатньо впевнена в своїх анальних оргазмічних можливостях, що залишає вагінальному сексу виглядати нудною прелюдією. We love unloading to her in many of her ass-bang best..." (AFW 96D.)

Керрінгтон виростала в Ньюпорт Біч з багатими, культурно консервативними батьками. Після її розлучечення на початку 1994р., Джей Ар проживала в Саус Лейк Тахо і регулярно їздила в Ріно робити стриптиз. Хтось послав її фото Марку Керієру у Leisure Time і він запросив її знову у Південну Каліфорнію. Вони зустрічались регулярно і врешті Керрінгтон розставила ноги перед камерою.

Почавши фотографувати ню в кінці 1950-х, напрацювання Рона Вогеля містять  більш ніж 800 порнообкладинок і 1000 планів у секс журналах , включаючи перші ілюстрації Трейсі Лордс і Джінджер Лінн. Оскільки старий добрий фотограф рідко використовує профанацію і говорить чи робить щось грубе, Рон талановито працює щоб пом'якшити їх дебют у порно.

Народжений 10/7/31 у Єврейських батьків, які пізніше перейшли в християнство, Вогель ріс у Сан Франціско. Рон зустрів свою майбутню дружину Одрі Померантз у 14 років.

З поданням у 1956р. кольорових фото його дружини в бікіні у журнал для молодих чоловіків, який видавав Алан Штерн, Рон увійшов в секс-бізнес. В другій фотографії Одрі, виданій в Escapade, її соски потрапляють у кадр.

Рон відзняв свій перший Плейбой Playmate - Лері Лейн - для номера за травень 1958р. і потім зняв ще дев'ять фото на розворот журналу за наступне десятиліття. Багато з них з'являються в номері Плейбоя за 1979р., де головним матеріалом  були зроблені Роном оголені фотографії  його дочки Алексіс.

"Тато Знає Краще за Всіх", проголошує заголовок. "Фотограф Рон Вогель робив знімки його дочки з тих пір, як вона була малям. У 21 вона все ще його улюблена модель."

Плейбой показує оголене фото трирічної Лексі.

"Одразу після того, як він почав знімати для Плейбоя, у Рона і його жінки Одрі з'явилась дівчинка, яка невдовзі почала імітувати пози оголених леді в студії її батька.

"Одного разу," згадує Одрі, "коли Рон знімав Плеймейт, Лексі увійшла до вітальні і сказала 'Тепер знімай мене, Татку.' Їй було три тоді і на ній нічого не було, тільки довгі руді кучері спадали по спині. Вона просто вирішила знятися оголеною теж. В неї було симпатичне невеличке ікло."

Протягом років Рон зробив "сотні знімків Лексі різного ступеню оголеності. Вона має молодість і життєвість, більше ніж більшість моделей, з якими я працював, і незвичайний колорит; вона має земні відтінки і темні пронизливі очі.

Лексі: "Я грала на публіку. Я пробувала відірвати увагу мого тата від моделей".

Коли вона виросла в жінку, Лексі виробила мало заборон щодо позування оголеною. "Це завжди було буденним тут. Ми завжди були родиною нудистів, так що в мене ніколи не було проблем позувати таким чином для батька."

"Позувати оголеною для мене протягом багатьох років зробило Лексі дуже невимушеною," каже Рон. "Як дитина, вона була гарною акторкою."

Під час її публікування у Плейбої, Рон і Лексі з'являлися на багатьох ток-шоу, пояснюючи їхню поведінку. Багато людей виражали занепокоєння, що гола фотографія порушує гідність дитини і демонструє інцестний підтекст.

Тепер заміжня, Алексіс керує відділом укладання у Плейбої.

У 1959 р. Вогель створив його першу "дорослу" кіносерію для софткорного роліка Теда Парамора 'Not Tonight, Henry'. Оскільки сексуальна індустрія ставала все більш відвертою, Рон слідував за цим, збільшуючи зображення в кадрі до потрібних гінекологічно наближених планів.

Рон і Одрі розійшлись у 1976р. і розлучились у 1986р.

Після вражаючої легалізації порно продукції у Каліфорнії у 1989р., Вогель побудував першу в Лос-Анжелесі спеціалізовану порно-студію, відому як Trac Tech.


2 коментарі:

  1. Хороший блог. Аффтор жжот. Жалко що "Свобода" не має лозунгу арійського братерства.
    Якщо була б арійська єдність правих на теренах СНД ми б добились більшого.

    ВідповістиВидалити
  2. Евреи продолжают занимать доминирующие позиции на рынке "взрослого кино" Америки. Этот факт вызывает раздражение многих лидеров еврейских общин, которые ставят под сомнение право людей, снимающих и продающих порнофильмы, называть себя евреями.

    Однако зачастую "звезды" порноиндустрии не только не скрывают, но даже подчеркивают свое еврейское происхождение. Достаточно вспомнить скандальные заявления издателя порножурнала "Screw" Элвин Голдштейна, который говорил о том, что занимается порнографией, поскольку не признает христианские ценности, ставя в один ряд слова "католицизм" и "авторитаризм".

    В известной статье Натана Абрамса "Triple-exthnics" о роли евреев в американской порноиндустрии отмечалось, что еще в конце XIX века евреи, переехавшие в США из Германии, заняли рынок "эротической литературы". Но настоящая сексуальная революция в мире запретных развлечений произошла в 40-е годы XX века, когда Рубен Стурман создал киностудию "Walt Disney Porno". По данным министерства юстиции США, большинство порнофильмов в 70-е годы было создано именно на этой студии, а к 1985-му Стурман владел сетью из 200 магазинов, в которых продавалась его продукция. В 80-е говорили, что Стурман не просто управляет порноиндустрией, он сам и есть Американская Порноиндустрия.

    В начале 90-х Рубен Стурман был обвинен в уклонении от налогов и других преступлениях, в 1997-м он умер в тюрьме. Но его сын Дэвид Стурман продолжает управлять семейным бизнесом.

    В XXI веке место Стурмана на американском порнорынке занял еврей из Кливленда Стивен Хирш, сын Фрэда Хирша – партнера Рубена Стурмана. Хиршу принадлежит компания Vivid Entertainment Group – основной производитель американского "взрослого кино" и эротических компьютерных игр. Пресса пишет о нем, как о "Дональде Трампе и Билле Гейтсе порнографии". Стивен Хирш никогда не забывал о своем еврейском происхождении и щедро жертвует деньги на нужды еврейской общины.

    В ряду наиболее заметных деятелей порноиндустрии Америки еврейского происхождения, многие из которых были участниками прошедшего в минувшую субботу (7 января) в Лас-Вегасе "Порно-Оскара", можно назвать Рона Бравермана, Джона Боуна, Уэсли Эмерсона, Пола Фишбейна, Герберта Фейнберга, Ханка Вейнштейна, Лэнни Фридландера, Бобби Голландера, Рубина Готтенсмана, Пола Апстейна, Стива Оренстейна, Джека Ричмонда, Теодора Ротштейна, Рона Салливана, Джероми Таннера, Арманд Уэстон и других.

    Однако евреи не только снимали порнографические и эротические фильмы, они зачастую выступали в роли актеров и даже становились "звездами" порноэкрана. К таковым можно отнести знаменитого толстяка Рона Джереми (в последние годы он является традиционным ведущим церемонии "Порно-Оскар"), Ричарда Пачеко (мечтавшего стать раввином), Бака Адамса, Бобби Астира, Джерри Батлера, Сеймура Баттса, Роджера Кейна, Дэвида Кристофера, Стива Дрейка, Джесси Истерна, Джеми Гиллис, Майкла Найта, Уильяма Маргольда, Эшли Мура, Дэвида Морриса, Джорджа Пейна, Дейва Руби и так далее.

    Но отнюдь не только мужчины-евреи играли в порнофильмах. За последние полвека главные роли в американском "кино для взрослых" играли актрисы-еврейки: Дженни Бакстер, Наташа Эден (Зиммерман), Дафна Франкс, Барбара (Стэйси Митник), Нина Хартли (Хартман), Лейн (Венди Миллер), Френки Лей (Цинтия Геллер), Глория Леонард, Скарлетт (Катерина Голдберг), Туни Перл (Сьюзен Перлман), Джейни Роббинс (Робин Либерман), Энни Спринкл (Эллен Стейнберг), Карен Саммер (Дана Альпер), Зара Уайтс (Эми Койман) и многие другие.

    Информация о еврейском происхождении перечисленных выше актеров была опубликована на сайте онлайн-идания lukeford.com, специализирующего на обзорах продукции и событий американского порнорынка.

    newsru.co.il

    ВідповістиВидалити